در مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور ورزشکاران مازندران

دست‌اندرکاران اعزام راهیان نور ورزشکاران مازندران تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷ - 05September 2015

تجلیل از دست‌اندرکاران راهیان نور ورزشکاران مازندران

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سیدجواد حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران مازندران در مراسم تجلیل از دستاندرکاران اعزام راهیان نور ورزشکاران استان با اعلام اینکه اردوهای راهیان نور با استقبال مناسب ورزشکاران مواجه است، گفت: برنامهریزی برای حضور ورزشکاران در اردوهای راهیان نور غرب کشور در سال جاری نیز حال انجام است.

وی  با اشاره به برگزاری اردوی 47 نفر از ورزشکاران زن مازندران در مناطق عملیاتی غرب کشور افزود: حضور بانوان ورزشکار در غرب کشور همزمان با برگزاری یادواره شهدای مازندران غرب کشور انجام شد که این موضوع را به فال نیک میگیریم.

حسینیان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بسیج ورزشکاران در استان در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: هزینه در حوزه فعالیتهای فرهنگی سرمایهگذاری است و ما در حال حاضر با توجه به هجمههایی که از جانب دشمنان به کشور میشود، نیاز به اینگونه سرمایهگذاری داریم.

حسینیان با اعلام اینکه برنامه متنوع فرهنگی در حوزه بسیج ورزشکاران در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب شهید شاخص ورزشکار کشور از استان مازندران نشان از علاقهمندی جوانان ورزشکار به انقلاب اسلامی دارد و این نشان میدهد که دغدغه علاقهمندی به نظام در بین همه اقشار وجود دارد.

مسئول بسیج ورزشکاران مازندران یکی از برنامه های جدی بسیج ورزشکاران را برگزاری کنگره شهدای جامعه ورزش اعلام کرد و گفت: اطلاع رسانی از روند برگزاری این کنگره و نیز اقداماتی که در این حوزه در دست اجرا است نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار