منتقد سینما:

«طالب‌زاده» با تربیت نیرو و مستندسازی برای معرفی انقلاب گام برمی‌داشت

«فراستی» با اشاره به اقدامات نادر طالب‌زاده جهت همراه کردن سایر افراد با جریان انقلاب گفت: وی همواره با تربیت نیرو و مستندسازی برای معرفی انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت.
کد خبر: ۵۲۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ - 15May 2022

«طالب زاده» با تربیت نیرو و مستند سازی برای معرفی انقلاب گام برمی‌داشت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «مسعود فراستی» منتقد سینما عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره «نادر طالب‌زاده» در حسینیه هنر شهرستان «رشت» با بیان اینکه این شخصیت آدم جهانی انقلاب بود، اظهار داشت: طالب زاده انسان جهانی بود که به انقلاب به مثابه یک انقلاب جهانی نگاه می‌کرد و همواره در همه جای دنیا آماده مستند سازی بود.

منتقد سینما با اشاره به اینکه طالب زاده فردی مهربان و دوست داشتنی بود که به کار خود باور کامل داشت، تصریح کرد: وی در ساخت آثار هنری همواره نگاه خود را مدنظر داشت و همه جا ضدآمریکایی بود و آلترانیتو وی نیز انقلاب بود.

وی با اشاره به اقدامات نادر طالب زاده جهت همراه کردن سایر افراد با جریان انقلاب خاطرنشان کرد: وی همواره با تربیت نیرو و مستند سازی برای معرفی انقلاب اسلامی گام برمی‌داشت.

فراستی با بیان اینکه برای نزدیک شدن به شخصیت طالب زاده باید به مستندات وی نگاه کرد، افزود: کلید شخصیت نادر طالب‌زاده را باید در مستندات وی جستجو کرد.

وی متذکر شد: نحوه مرگ نادر طالب‌زاده همانطوری بود که می‌خواست و مانند مرتضی آوینی این جهان را ترک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار