فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی:

حماسه سوم خرداد ره‌آورد تفکر پایداری بود

«منتظر خراسان» گفت: حماسه سوم خرداد ره‌آورد تفکر استقامت و پایداری بود که با اراده نیروهای جوان و باور به قدرت الهی تحقق یافت.
کد خبر: ۵۲۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ - 16May 2022

حماسه سوم خرداد ره آورد تفکر استقامت و پایداری بود

«حجت منتظرخراسان» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارومیه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: فتح خرمشهر یکی از مهمترین حوادث تاریخی دفاع مقدس بود که به عنوان نقطه عطفی در فرایند جنگ موجب تغییر موازنه به نفع ایران شد.

وی در باب اهمیت گرامیداشت حماسه سوم خرداد افزود: آشنایی با حماسه هایی مانند سوم خرداد و تبیین ابعاد مختلف آن به دلیل اینکه در بطن آن مفاهیمی چون پایداری، استقامت، باور به قدرت الهی و اراده نیروهای جوان و مومن نهفته می تواند در تقویت بنیان اعتقادی نسل جوان بسیار اثرگذار باشد.

منتظرخراسان گفت: لذا گرامیداشت این رویدادهای افتخار آفرین به عنوان احیا کننده ارزش‌ها به ویژه در بین جوانان آن هم در شرایط و گذرگاه های سخت و پرفتنه بسیار ضروری و مهم است.

وی در خصوص اعزام دانشجویان به راهیان نور شمالغرب نیز اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی می شود امسال از آغاز اعزام ها در آذربایجان غربی که از 15 تیر است بیش از 1000 دانشجو از این استان عازم مناطق عملیاتی شمالغرب شوند و از یادمان های شهدای گمنام پارک جنگلی ارومیه، 14 شهید بند، یادمان شهید کاظمی اشنویه، یادمان تمرچین پیرانشهر، یادمان بلفت و دوپازا سردشت، یادمان بمباران شیمیایی سردشت و یادمان شهید بروجردی نقده بازدید و از نزدیک با رشادت ها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و ایثارگران آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار