با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب مدیر عامل بنیاد رودکی را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب مجید زین‌العابدین را به سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 16May 2022

سردار کارگر انتصاب مدیر عامل بنیاد رودکی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب مجید زین‌العابدین را به سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای مجید زین‌العابدین
مدیر عامل محترم بنیاد فرهنگی هنری رودکی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام انتصاب شایسته جنابعالی به سمت مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی که حاکی از لیاقت، شایستگی و توانمندی شما برادر تلاش‌گر است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

ان‌شاءالله دانش، تجربه و سوابق شما برادر ارجمند که میراث سال‌ها حضور در حوزه رسانه و فرهنگ و سمت‌های گوناگون مدیریتی در این حوزه است، زمینه‌ساز رشد و تعالی و پویایی بیش از پیش هنر و ادبیات فاخر ملی به ویژه حوزه فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت خواهد بود.

سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همه خدمتگزاران متعهد و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و فرماندهی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ادامه مسیر نورانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها