کارشناس مسائل سیاسی:

شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) سرمایه ملت ایران و مسئولین است

علیدوستی شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) را سرمایه ملت و مسئولین در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: باید تلاش کرد با تبیین شاخص‌های این مکتب برای جامعه، آن را بسط و گسترش داد.
کد خبر: ۵۲۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ - 08June 2022

شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) سرمایه ملت ایران و مسئولین استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «قاسم علیدوستی» کارشناس مسائل سیاسی در خصوص سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را باید از یک منظر راهبردی مطرح کرد، در مصاحبه با رادیو «گفت‌وگو» اظهار داشت: زنده نگه داشتن کلامی و عملی حضرت امام و تسری آن به عنوان یک الگوی نهایی به جامعه و سطح مدیران و خلق یک فضای نهادی برای آینده راهبرد اصلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی در حرم امام راحل اظهار کرد: نخستین موضوعی که در بیانات ۱۴ خرداد رهبر انقلاب مشهود است، زنده نگه داشتن یاد، رفتار و الگوی امام است، زیرا بزرگترین هدف دشمن، فراموش کردن مسیر امام خمینی (ره) است. زنده نگه داشتن مسیر امام خمینی (ره) یک مولفه همیشگی در رفتار و حرکت رهبر انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسائل سیاسی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو در تشریح مولفه‌های مهم در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: تبیین اصول، شاخصه‌ها و ویژگی مکتب حضرت امام خمینی (ره) است. رهبر معظم انقلاب از این طریق نقشه کلان منظومه فکری و عملی انقلاب اسلامی را ترسیم می‌کنند و این اقدامی در جهت حربه دشمن، یعنی تحریف و ایجاد انحراف در مکتب امام است.

وی افزود: تبیین اصول و شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) در اشارات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابعاد سه گانه یعنی عقلانیت در حرکت، معنویت در رفتار مسئولین و عدالت در همه امور، همواره مورد توجه بوده است.

علیدوستی شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) را سرمایه ملت و مسئولین در جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: باید تلاش کرد با تبیین شاخص‌های این مکتب برای جامعه، آن را بسط و گسترش داد.

وی با بیان اینکه مکتب امام خمینی (ره) از منظر رهبر معظم انقلاب مبتنی بر جهان بینی توحید است، عنوان کرد: به روز بودن این مکتب یکی دیگر از ویژگی‌ها آن است. رهبر معظم انقلاب تصریح کردند که مکتب امام خمینی مسائل مورد ابتلای جوامع بشری را مطرح کرده است. همچنین پویا، پر تحرک بودن و هم افزایی بودن یکی دیگر از ویژگی‌های مکتب امام خمینی از منظر رهبر معظم انقلاب محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها