رئیس بنیاد شهید با اقشار مختلف مردم فریمان دیدار کرد

قاضی‌زاده هاشمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی به عنوان نماینده هیئت دولت در جمع اقشار مختلف مردم در سالن شهید مطهری شهرستان فریمان حضور یافت.
کد خبر: ۵۱۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ - 31March 2022

رئیس بنیاد شهید با اقشار مختلف مردم فریمان دیدار کردبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (پنجشنبه) در جریان سفر رئیس جمهور به استان خراسان رضوی به عنوان نماینده هیئت دولت در جمع اقشار مختلف مردم در سالن شهید مطهری شهرستان فریمان، اظهار داشت: ایران اسلامی علی‌رغم تمام سختی‌ها، چون در مسیر مکتب امام حسین (ع) قرار دارد مقتدر و سربلند به راه خود ادامه می‌دهد.

وی در جمع نخبگان، علما، خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم فریمان با بیان خاطراتی از حضور و اعزام خود به جبهه‌های جنگ تحمیلی از شهرستان فریمان، گفت: فریمان شهر بزرگ با انبوهی استعداد است که سرمایه آن مردم سخت‌کوش، متدین و ولایت مدار هستند که بزرگی خود را بار‌ها به اثبات رساندند.

معاون رئیس جمهور به ابلاغ سلام حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس‌جمهوری به مردم فریمان افزود: دولت سیزدهم دولت انقلابی و مردمی است و بر اساس نگاه و نیاز مردم سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اقدام خواهد کرد و نیت و عمل خالص موجب حکمت خواهد شد و عمل حکمت‌آمیز نتیجه‌بخش خواهد شد هرچند کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌هایی در عین دستاورد‌های گذشته وجود دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برنامه‌های سفر خود به شهرستان فریمان، گفت: خداوند در حوزه ایثار و شهادت نعمت بزرگ امنیت را به ملت ایران اعطا فرموده که باید شکرگزار آن باشیم. نگاهی به کشور‌های همسایه نشان می‌دهد که ایران اسلامی علی‌رغم تمام سختی‌ها، چون در مسیر مکتب امام حسین (ع) قرار دارد مقتدر و سربلند به راه خود ادامه می‌دهد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: توجه به شهید و مزار مطهر شهید نیاز امروز جامعه است و ما در دیدار با والدین شهدا و جانبازان روحیه و انگیزه کسب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات و مسائل این شهرستان دسته‌بندی و جمع‌بندی شده و به وزارتخانه‌های مربوطه و دولت ارائه می‌شود، ادامه داد: این مسائل در جلسه شورای اداری نیز مطرح و توسط دفتر رئیس جمهور پیگیری خواهد شد.

در این نشست نمایندگان اقشار مختلف مردم به بیان مسائل و نظرات خود پرداختند.

نماینده جامعه ایثارگری نیز تأکید کرد: مردم این شهر تقاضای مباحث مادی ندارند بیشترین انتظار مردم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه ویژه به نام و یاد شهدا است.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین در دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان فریمان مشکلات این عزیزان را بررسی کرد.

در ادامه این سفر نماینده رئیس جمهور از کارخانه در حال احداث دیباج (پارچه رومبلی) در شهرستان فریمان بازدید کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار