فرمانده سپاه قدس گیلان تاکید کرد؛

جوانان و نوجوانان مظهر شکست ناپذیری انقلاب اسلامی/ اگر در مسیر خدا باشیم، قدرتمند می‌شویم

سردار عبدالله پور جوانان و نوجوانان را مظهر شکست ناپذیری انقلاب دانست و گفت: اگر در مسیر خدا باشیم، قدرتمند می‌شویم؛ فلذا انقلاب ما با سرعت مسیرش را طی می‌کند و هر کسی از این قافله عقب بماند، ضرر کرده است.
کد خبر: ۵۲۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 16May 2022

جوانان و نوجوانان مظهر شکست ناپذیری انقلاب/ اگر در مسیر خدا باشیم، قدرتمند می‌شویم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محمد عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله «محمدتقی بهجت» که در تالار مرکزی شهرستان «رشت» برگزار شد، با اشاره به جهش فعالیت‌های فرهنگی استان گیلان طی سال‌های اخیر، اظهار داشت: در راستای تولیدات محصولات چندرسانه‌ای با محوریت مفاخر ملی و مذهبی استان از قدرت جوانان و نوجوانان در عرصه فضای مجازی کمک گرفتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان پویش «بهجت عارفان» را از دستاورد‌های فرهنگی گیلان در سال جاری دانست و افزود: حضور جوانان و نوجوانان انقلابی در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نشان می‌دهد که انقلاب راه خودش را پیدا کرده و پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه اگر در مقابل دشمن مقاومت کنیم خداوند نعمات و برکاتش را بر ما نازل می‌کند، تصریح کرد: تولیدات فرهنگی ما از چنان عظمتی برخوردار است که دشمن با همه هزینه کرد‌ها و ساز و کارهایش نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سردار عبدالله پور نماهنگ «سلام فرمانده» با حضور ۳۱۳ کودک نونهال را از جمله کار‌های خوب و اثرگذار فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: نظام سلطه با همه قدرت و توانش می‌خواهد این نور را خاموش کند، اما نمی‌تواند.

وی جوانان و نوجوانان را مظهر شکست ناپذیری انقلاب دانست و تاکید کرد: اگر در مسیر خدا باشیم، قدرتمند می‌شویم؛ فلذا انقلاب ما با سرعت مسیرش را طی می‌کند و هر کسی از این قافله عقب بماند، ضرر کرده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان همه مشکلات کشور را قابل حل دانست و متذکر شد: مشکلات اقتصادی با تدبیر دولت سیزدهم حل می‌شود و این دوره را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها