نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

رژیم صهیونیستی به آرامش نخواهد رسید

حجت‌الاسلام‌ «محمدی‌سیرت» با اشاره به شهادت خبرنگار الجزیره، گفت: این اقدامات نشانه شکست رژیم صهیونیستی است و آنها هرچه زودتر باید سرزمین‌های اشغالی را ترک و خود را خلاص کنند چراکه این سرزمین آسایش و آرامش لازم را برای آنها نخواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 17May 2022

حجت‌الاسلام‌ «علی محمدی‌سیرت» نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مشهد درباره علت تکذیب و انکار شهادت خبرنگار شهیده شیرین ابوعاقله توسط رژیم صهیونستی در رسانه‌های این رژیم اظهار داشت: اقداماتی از این دست، ناشی از ذلت، خواری و حماقت این رژیم است.

وی افزود: چه کسی غیر از آنها می‌توانسته دست به چنین اقدامی بزند؟ تمام قدرت و امکانات در اختیار اسرائیلی‌ها بوده است. آنها برای اینکه خطا، جرم و جنایت خود را بپوشانند دست به فرافکنی زده‌اند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد: اگر امروز اسرائیل به این مرحله رسیده قطعاً ناشی از موفقیت رزمندگان، نیروهای مقاومت اسلامی و مجاهدین فلسطینی در رویارویی با اسرائیلی‌هاست.

محمدی‌سیرت بیان داشت: این اقدامات نشانه شکست صهیونیست‌هاست و آنها هرچه زودتر بایستی این سرزمین را ترک و خود را خلاص کنند چراکه این سرزمین آسایش و آرامش لازم را برای آنها نخواهد داشت. آنان غاصب هستند و غاصب بایستی به هر شکل از مکانی که غصب کرده است بیرون برود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها