جانشین فرمانده کل سپاه:

مایوس کردن مردم از اهداف دشمنان است

سردار «فدوی» گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با گمراه کردن مسیر خدمت، مردم را ناامید کنند که خوشبختانه موفق نشده و نمی‌شوند.
کد خبر: ۵۲۲۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ - 17May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار داشت: استان یزد از جمله نقاط شاخص کشور در بحث شهید و شهادت است و نسبت به جمعیت آمار قابل قبولی از شهدا و ایثارگران تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سیاست‌های اجرایی دولت در بحث مردمی‌سازی یارانه‌ها، افزود: اصلاح یارانه‌ها از جمله اقدامات کارشناسی و منطقی دولت است که تمام کارشناسان اقتصادی و روئسای جمهوری ایران اسلامی به اهمیت آن واقف هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دولت سیزدهم در مردمی‌سازی یارانه‌ها را شجاعانه و متعهدانه دانست و گفت: این مهم یکی از الزامات اجرایی برای ساماندهی و توسعه اقتصادی کشور است.

سردار فدوی اصلاح یارانه‌ها آغازی برای تحولی سازنده در اقتصاد کشور عنوان و تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی سعی دارند با گمراه کردن مسیر خدمت مردم را نسبت به برنامه‌ها و سیاست‌های دولت ناامید کنند که خوشبختانه موفق نشده و نمی‌شوند.

وی با بیان این‌که خوشبختانه از آغاز مردمی سازی یارانه‌ها تاکنون مشکل خاصی در بحث اعتراضات مردمی نداشتیم، تأکید کرد: با توکل به خدا و بصیرت مردم توطئه استکبار در اجرای طرح ناامید کردن مردم خنثی و با همت مسئولان طرح اصلاخ یارانه‌ها به نفع معیشت مردم ادامه خواهد یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با بیان این‌که تمام دولت‌ها می‌خواستند این کار را انجام دهند، گفت: استدلال مردمی سازی یارانه‌ها آرامش بخش و منطقی است.

سردار «سلیمانی» معاون بازرسی کل سپاه و سردار «رضا پورشمسی» جانشین معاونت بازرسی، سردار «فدوی» را در سفر به استان یزد همراهی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار