جانشین فرمانده کل سپاه:

لازمه تحقق وعده الهی، عمل به تکلیف است

دریادار «فدوی» گفت: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم، وعده خداوند هم محقق می‌شود؛ شرط تحقق شدن وعده الهی پای کار انقلاب بودن است.
کد خبر: ۵۲۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ - 20May 2022

لازمه تحقق وعده الهی، عمل به تکلیف استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، دریادار پاسدار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در اربعین شهدای حرم مطهر رضوی که در سالن شهدای امنیت مشهد برگزار شد، اظهار داشت: همه متخصصان اقتصادی، بدون استثنا بر انجام جراحی اقتصادی تاکید داشتند، اما دولت‌های قبلی هیچ‌کدام جرأت انجام این کار را نداشتند.

وی ادامه داد: ما هم باید به تکلیف خود عمل کنیم تا از این پیچ مهم سخت با موفقیت بیرون بیاییم. تصمیم بزرگی گرفته شده است و امیدواریم همه مسئولان و ملت پای کار باشند تا به سرانجام برسد و مشکلات رفع شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن نظام بوده‌اند، افزود: در طول تاریخ هیچ‌گاه اتحاد دشمنان خبیث جبهه باطل به اندازه اتحاد مقابل با نظام اسلامی نبوده است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: با این وجود آنها تاکنون یک پیروزی نیز به دست نیاورده‌اند، اگر یک پیروزی داشتند آن را در بوق و کرنا می‌کردند. در حالی که از لحاظ توان مادی و دنیایی که دارند، قابل مقایسه با جبهه حق نیست.

وی گفت: وحدت کلمه از جمله مواردی بود که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از ابتدا بر آن تأکید داشته است. امام خمینی (ره) معتقد بودند که مردم انقلابی ایران اسلامی از مردم زمان رسول الله بهتر هستند چون به تکلیف عمل کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می شود، شرط محقق شدن وعده خدا پای کار انقلاب بودن است.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: مردم نشان دادند در طول ۴۳ حیان انقلاب اسلامی سال پای کار نظام بودند حتی تا جایی که جان خود را در راه خدا بدهند وقتی اینطور می‌شود، خدا نتیجه را رقم می‌زند.

وی ابراز داشت: در همین ماجرای ۲ عالم روحانی شهید ماه رمضان در حرم مطهر رضوی، دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی و ملت افغانستان و ایران بود، اما نتوانست در فضای حقیقی و در فضای مجازی به اهداف خود برسد.

سردار فدوی گفت: اگر ما به قوانینی که خدا مشخص کرده است، عمل کنیم، نباید نگران نتیجه کار باشیم. اگر تکالیف را در جای خود انجام دهیم، خدا بهترین نتیجه را رقم می‌زند و در وعده خدا هیچ تخلفی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها