رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جمهوری اسلامی مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: جمهوری اسلامی با عنایات حضرت حق و پشتیبانی ملت مقاوم ایران، مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
کد خبر: ۵۲۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ - 17May 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش در سیرجان با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: کشور هم‌اکنون در یک پیچ تاریخی قرار داشته و با وجود اینکه تعداد زیادی از قدرت‌ها در این پیچ تاریخی در حال خارج شدن از ریل هستند، اما این جمهوری اسلامی است که با عنایات حضرت حق و پشتیبانی ملت مقاوم ایران و شما عزیزان که بخش مهمی از امنیت کشور را تأمین می‌کنید، مقتدرانه در مقابل استکبار جهانی به‌ویژه اردوگاه غرب ایستاده است.

وی در ادامه خدمت مقدس سربازی را اولین عرصه مسئولیت‌پذیری جوانان در زمینه‌های نظامی، دفاعی دانست و گفت: یکی از مزایای این دوران نظم‌پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به کشور عزیزمان ایران است. تلاش شما عزیزان در این لباس مقدس نوعی جهاد و زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، پس بکوشید تا در این عرصه از پرتلاش‌ترین افراد باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به فرمایشات ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: نماز اول وقت، خدمت به والدین و جهاد از افضل اعمال هستند و یکی از مهم‌ترین راه‌هایی که باعث فتح قله‌های معنویت برای انسان می‌شود، اهمیت به نماز اول وقت است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی دعای پدر و مادر را برای خوشبختی فرزندان کارساز دانست و تأکید کرد: یکی از دعا‌های مستجاب دعای والدین در حق فرزند است و همان‌گونه که دعای خیر والدین در حق اولاد خود مستجاب است، نفرین آن‌ها نسبت به اولاد خود از شمشیر برنده‌تر است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار