رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش:

جهاد تبیین محور اصلی برنامه‌های فرهنگی در ارتش است

حجت‌الاسلام «دهدار» جهاد تبیین را محور اصلی برنامه‌های فرهنگی در ارتش دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا تبلیغات منفی دشمنان خنثی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف معرفی شود.
کد خبر: ۵۲۲۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 17May 2022
جهاد تبیین محور اصلی برنامه‌های فرهنگی در ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش از اردوگاه فرهنگی تفریحی سرتیپ شهید رسولی ستاد ارتش در نوشهر بازدید کرد.
 
وی سپس در نشست مشترک عقیدتی سیاسی و سامانه فرماندهی اردوگاه شهید رسولی ضمن تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته در این مجتمع، اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهترین فرصت برای تفسیر جهاد تبیین است که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و محور اصلی این برنامه‌ها نیز بر اساس همین مسئله تدوین شده است.
 
رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و کتابخوانی که در دوره‌ها برگزار می‌شود، باید سبقه تربیتی و آموزشی داشته باشد تا خروجی مطلوب را داشته باشد.

وی ادامه داد: باید تلاش‌ کرد تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به کارکنان و خانواده‌های آنان ارائه و رضایت خاطر آن‌ها در همه حوزه‌ها فراهم شود.
 
حجت‌الاسلام دهدار تأکید کرد: باید در برابر تبلیغات گسترده و اغواگرانه دشمنان که با هدف جذب جوانان و نوجوانان است، روشنگری و تلاش کنیم تا تبلیغات منفی و تحریف‌های دشمنان خنثی و دستاورد‌ها و رشد انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در سطح کشور و حتی بین‌الملل تبیین و معرفی شود.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار