مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

روابط عمومی‌ها بازوی فکری سازمان‌ها هستند

سرهنگ «رشیدی» در پیامی به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی، این نهاد اطلاع‌رسانی را بازوی فکری سازمان‌ها دانست و عنوان کرد که با اطلاع‌یابی و اطّلاع‌رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان‌ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ - 17May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، همه ما باید برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی حرفه روابط عمومی تلاش کنیمسرهنگ پاسدار«محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

توسعه و پیشرفت همه‌جانبه جوامع با اطلاع‌رسانی و تعاملات انسانی گره خورده است. روابط عمومی و ارتباطات به مثابه بازوی فکری سازمان‌ها، در عصر حاضر بیش از گذشته نقشی حیاتی و بی‌بدیل در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف و برنامه‌های کلان دارد و با اطلّاع یابی و اطّلاع رسانی از مجرای رسانه، ارتباط دوسویه سازمان‌ها را با افکار عمومی و مخاطبان خاص و عام برقرار می‌کند و بسترهای لازم برای تسهیل فرایند اطلاع‌رسانی درون‌سازمان و برون‌سازمانی را فراهم می‌کند.

بدیهی است  سازمانی در ارتباطات، موفق‌تر است که با استفاده از ابزار وفنون نوین ارتباطی واطلاعاتی نقش خود را در جامعه پررنگ‌تر نماید.

در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی ایران، با استفاده از تمامی ابزارها و امکانات روز سعی در کم رنگ جلوه دادن معنویت و ایجاد روحیه یاس و ناامیدی در بین ملت شریف ایران اسلامی دارند و گرامیداشت روز روابط عمومی٬ فرصتی است  مغتنم  تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه تثبیت نماییم. 

اینجانب فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و  اطلاع رسانی به‌ویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی علی الخصوص همکاران روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در همه استان‌ها، به‌ویژه استان لرستان تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون این عزیزان زحمتکش را  از درگاه خداوند متعالب مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار