مادر شهید «عبدالرضا عبداللهی» آسمانی شد

مادر شهید روحانی «عبدالرضا عبداللهی» از شهدای روحانی شهرستان الیگودرز دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد.
کد خبر: ۵۲۳۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 17May 2022

مادر شهید «عبدالرضا عبداللهی» آسمانی شد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد،  حاجیه خانم «طاهری» مادر شهید  روحانی «عبدالرضا عبداللهی» از شهدای روحانی شهرستان الیگودرز امروز (دوشنبه) پس از سال‌ها رنج فراق دوری از فرزند شهیدش  این  دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.

روحانی «عبدالرضا عبداللهی» در تیرماه سال ۱۳۴۳ در شهرستان الیگودرز از استان لرستان چشم به جهان هستی گشود. پدرش «نصرت الله»، برای تربیت اسلامی او تلاش فراوانی را از خود نشان داد. «عبدالرضا» در سایه زحمات بی‌دریغ پدر به مدرسه رفت و تحصیلات خود را از دبستان سروان عبداللهی آغاز نمود.

وی بعد از گذراندن مقطع تحصیلی راهنمایی، وارد دبیرستان شد و از بدو ورود در راستای مبارزات حق‌طلبانه امت اسلامی علیه حکومت منحوس ستم‌شاهی، فعالیت‌های  انقلابی را آغاز  کرد. پس از پایان تحصیلات متوسطه در دانشگاه امام صادق (ع) در رشته علوم سیاسی پذیرفته شد و هم‌زمان با تحصیل در این دانشگاه، در سال ۱۳۶۲ش در حوزه علمیه قم نیز مشغول به تحصیل شد. شوق حمایت از مرزهای ایران اسلامی او را چندین‌بار به مناطق جنگی جنوب کشور کشاند و ضمن تحصیل علم، نبرد با دشمن بعثی را هم با شور و جدیت تجربه کرد. سرانجام، سحرگاه بیست و سوم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ هجری شمسی، در شلمچه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار