حجت‌الاسلام رئیسی در جلسه شورای عالی فضای مجازی:

جهان امروز بیش از همیشه به اطلاع‌رسانی صادقانه نیارمند است

رئیس‌جمهور گفت: جهان امروز بیش از همیشه به گردش آزاد اطلاعات، اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت فعالانه از افکار عمومی نیازمند است.
کد خبر: ۵۲۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ - 17May 2022
جهان امروز بیش از همیشه به اطلاع‌رسانی صادقانه نیارمند استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در جلسه شورای‌عالی فضای مجازی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: جهان امروز بیش از همیشه به گردش آزاد اطلاعات، اطلاع‌رسانی صادقانه و صیانت فعالانه از افکار عمومی نیازمند است.
 
رئیس‌جمهور افزود: در روزگار تکثر فزاینده پیام‌های رسانه‌ای، پی‌ریزی ارتباط سالم و مؤثر با مردم و نخبگان دشوارتر از همیشه است و تحقق این مهم جز با بکارگیری روش‌ها و راهبردهای عالمانه در حوزه روابط عمومی امکان‌پذیر نیست.
 
حجت‌الاسلام رئیسی با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه فعالان دغدغه‌مند این عرصه، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها و اصحاب ارتباطات، مشعل‌داران توسعه آگاهی و جهاد تبیین در جامعه به شمار می‌روند و به همین مناسبت، از جایگاهی مهم در تحقق اقناع عمومی که پیش‌شرط توفیق نظام حکمرانی در همه عرصه‌ها است، برخوردارند.
 
رئیس‌جمهور با بیان اینکه ارتباط مستمر با مردم به خصوص در دولتی که داعیه عدالت‌محوری و مردمی بودن دارد، از اهمیتی بنیادین برخوردار است، اظهار داشت: تحقق این ارتباط مستمر در گروی توانمندی حرفه‌ای و ایفای نقش مسئولانه همه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور است.
 
حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: در روزهایی که مهم‌ترین نیاز کشور احیای امید و ترمیم سرمایه اجتماعی است، مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش همه روابط عمومی‌ها قرار دارد و لذا از درگاه خداوند متعال برای یکایک فعالان و متخصصان این عرصه در ایفای این مسئولیت مهم آرزوی توفیق مسئلت می‌کنم.
 
در این جلسه بررسی طرح الزامات و اقدامات کلان چهار ساله دولت برای فضای مجازی در دستور قرار گرفت و با تصویب شورای‌ عالی فضای مجازی مقرر شد رسیدگی به این موضوع به یک شورای معین واگذار شود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها