فرمانده سپاه کربلا:

بهره برداری از طرح سالم سازی دریا همیشگی باشد

سردار «مسلمی» گفت: لازم است بهره برداری از طرح سالم سازی دریا همیشگی باشد و سرمایه گذاری در این طرح‌ها اثرگذاری خود را نشان بدهد.
کد خبر: ۵۲۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 17May 2022

بهره برداری از طرح سالم سازی دریا همیشگی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در جلسه ساماندهی عمرانی سواحل ضمن تشریح اقدامات سپاه کربلا در حوزه طرح سالم سازی دریا، اظهار داشت: اجرای طرح دریا در یک بازه زمانی سه تا چهار ماه محکوم به شکست است و نمی‌تواند اثرگذاری مطلوب داشته باشد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه کربلا سال ۹۰ در اجرای ساماندهی ساحل فرح‌آباد ۲۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، افزود: لازم است بهره برداری از طرح سالم سازی دریا همیشگی باشد و سرمایه گذاری در این طرح‌ها اثرگذاری خود را نشان بدهد.

وی با تاکید بر اینکه در بلندمدت بودن طرح ساماندهی سواحل باید از سرمایه گذار حمایت شود، گفت: الزامات فرهنگی در طرح دریا مدنظر قرار گیرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه توجیه اقتصادی طرح‌ها در سواحل مهم است، اما اگر صرفا مشغولیات ذهنی ما توجیه اقتصادی باشد حوزه فرهنگ را از دست خواهیم داد، ادامه داد: کاهش غریق هم باید در طرح‌های دریا دیده شود.

وی بر لزوم بکارگیری بومی‌ها برای اجرای طرح دریا تاکید کرد و گفت: تلاش داریم محیطی امن برای هم استانی‌های عزیز و گردشگران در سواحل دریا فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار