کودکان قربانیان اصلی بحران‌های تورم و کرونا در انگلیس

کودکان انگلیسی اصلی‌ترین قربانیان بحران‌های درهم تنیده شیوع کرونا و تورم در این کشور هستند.
کد خبر: ۵۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ - 18May 2022

کودکان قربانیان اصلی بحران‌های تورم و کرونا در انگلیس

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، تورم باعث شده که خانواده‌های فقیر در انگلیس وعده‌های غذایی خود را حذف کرده و قادر به تامین هزینه‌های گرمایش نیستند.

به گزارش «گاردین»، موسسه «اقدام برای کودکان» اعلام کرد سطوح سختی شدید و مداوم در بحران هزینه‌های زندگی یکی از بدترین سطوح تجربه شده در انگلیس است.

موسسه غیردولتی مذکور گفت «بدترین درد بحران هزینه زندگی کودکان است که خانواده‌های کم درآمد آن‌ها را بیشتر احساس می‌کنند و ناچار به حذف وعده‌های غذایی و زندگی در تاریکی می‌شوند.»

صندوق بودجه کودکان که دو سال پیش برای ارائه کمک به خانواده‌های دارای کودک در میانه شیوع کرونا تاسیس شده بود، به صندوق بحران دائمی تبدیل شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهند که کمک‌های مالی ارائه شده به ۲ هزار و ۵۰۰ خانواده عمدتا صرف تهیه غذا شده اند.

در عین حال بررسی‌ها نشان می‌دهند که نیمی از بزرگسالان و کودکان خانواده‌هایی که به کمک‌های مذکور دسترسی داشتند، دچار استرس، اضطراب و مشکلات سلامت روان بودند.

براساس گزارش دفتر مسئولیت بودجه انگلیس، مردم این کشور در سال ۲۰۲۲ با سریع‌ترین روند کاهش استاندارد‌های زندگی از دهه ۱۹۵۰ مواجه شد.

در عین حال، گزارش دیگری از «گاردین» تاکید دارد که کودکان کوچک‌تر بیش از همه تحت تاثیر قرنطینه‌های کرونایی قرار گرفتند.

این دسته از کودکان شاهد آسیب به پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی خود بودند. ضمن این که گزارش‌هایی از رفتار پرخاشگرانه آن‌ها گزارش شده است.

برای بسیاری از کودکان، تجربه قرنطینه به دلیل زندگی در فضای محدود، عدم دسترسی به فضا‌های سبز، مشکلات سلامت روانی والدین و مشکلات مالی سخت‌تر شد.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها