برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) در زاهدان

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام (ره) با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵ - 18May 2022

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی در زاهدان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال امام خمینی (ره) با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سالن جلسات استانداری این استان برگزار شد.

سرهنگ « نادر شهرکی» مسئول اردویی و گردشگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام ماندگار و اندیشه های ناب امام عظیم الشان در زمینه شعار سال، تجدید میثاق با آرمان‌های امام از طریق نشر اندیشه‌های استکبار‌ستیزی ایشان و تبیین و تبلیغ آن بر استقلال و پیشرفت کشور، تبیین و تشریح وصایای گرانقدر امام در زمینه‌های خودکفایی و استقلال در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تولید و سیاست، تجدید میثاق و بیعت با ولایت و تبیین نقش بی‌بدیل آن در دولت در ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی و ضد استکباری با تمام ظرفیت‌ها، بومی‌سازی برنامه‌های فرهنگی، بیان دیدگاه‌های حضرت امام در خصوص مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، تاکید و نقش مردم در عرصه‌های مختلف، تبیین و اهمیت وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت فقیه و مقابله با آرایش جنگی دشمن از اهداف برگزاری بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این استان است.

وی افزود: برگزاری سوگواره، داستان کوتاه، خاطره گویی، تولید محصولات هنری و فرهنگی در مورد امام، ساخت موشن گرافیک، استفاده از بستر فضای مجازی، سخنرانی، راه‌اندازی پویش همگام با امام از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است.

در ادامه «رحمدل بامری» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن با تمام توان و تلاش برعلیه نظام جمهوری اسلامی ایران به پا خواسته است و باید با استفاده از جهاد تبیین وشعار سال در مقابل دشمنان بایستیم.

وی عنوان کرد: باید در ایام ارتحال امام خمینی (ره) از تمام ظرفیت‌ها و امکانات استفاده شود تا به سمت تاکیدات رهبری ظرفیت سازی کنیم.

بامری متذکر شد: فضای امروزه جامعه مارا مکلف به استفاده از اندیشه‌های ناب حضرت امام در ابعاد مختلف می‌کند و باید در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و معنوی بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار