معاون‌ هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح عامل اقتدار کشور است

امیر سرتیپ «فلاح» قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح را عامل اقتدار ایران دانست و گفت: هیچ کشوری، جرأت مقابله با ایران اسلامی را ندارد و بالاترین امنیت را در سطح منطقه داریم.
کد خبر: ۵۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ - 18May 2022

حرکت روبه‌رشدی در زمینه‌های علمی، دفاعی و سیاسی داریم/ جمهوری اسلامی ایران بالاترین امنیت را در سطح منطقه داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان کشوری (ذخیره‌های نظام) در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی انسانی، یک سرمایه ارزشمند برای توسعه و پیشرفت همه کشور‌هاست، اظهار داشت: از دید ما، شما نخبگان کشور با سطح بالای توانمندی و دانش خود، باید نقش اساسی در آبادانی و توسعه ایران اسلامی داشته باشید.

وی سپس به حماسه فتح خرمشهر در سوم خردادماه اشاره و عنوان کرد: جوانان این مرز و بوم، با خون خود از کیان و تمامیت ارضی ایران اسلامی دفاع کردند و به دشمن بعثی چنان ضربه‌ای زدند که فقط در عملیات بیت‌المقدس، ۱۹ هزار اسیر داد. حماسه فتح خرمشهر، مرهون مقاومت مردم و ازخودگذشتگی رزمندگان است.

معاون‌ هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح را عامل اقتدار ایران دانست و تاکید کرد: در شرایط کنونی و تحریم‌هایی که علیه ملت ایران وجود دارد، نیرو‌های متخصص ما وظیفه سنگین‌تری را برعهده دارند و یکی از نیرو‌های پیش‌قدم در این عرصه شما نخبگان هستید. آمادگی همیشگی نیرو‌های مسلح، سرمایه مهمی برای کشور است که نتیجه آن به دست آوردن آرامش و امنیت روانی برای مردم است.

امیر فلاح با تأکید بر لزوم درک درست و دقیق از شرایط محیطی، اظهار داشت: باید در هر عرصه و زمینه‌ای، گام درست برداریم و تحلیل دقیقی از شرایط و مسائل پیرامون خود داشته باشیم تا در مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای استکبار جهانی، دچار برآورد غلطی نشویم.

وی با اشاره به سطح بالای آمادگی رزمی و توانایی‌های علمی نیرو‌های ارتش در تأمین امنیت کشور عنوان کرد: با تشکیل پایگاه جهاد خودکفایی، توانسته‌ایم مشکلات خود را به دست خودمان حل کنیم و به سطح بالایی از بازدارندگی برسیم.

معاون‌ هماهنگ‌‌کننده نزاجا خاطرنشان کرد: امروز به مدد الهی و با تلاش روزافزون متخصصان خود، حرکت روبه‌رشدی در زمینه‌های علمی، دفاعی و سیاسی داریم که نتیجه آن این است که هیچ کشوری، جرأت مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ندارد و بالاترین امنیت را در سطح منطقه داریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار