جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:

نیروی دریایی ارتش در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی و گسترده دارد

امیر کاویانی گفت: نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ در حال انجام ماموریت است و در این منطقه حضور دائمی و گسترده دارد.
کد خبر: ۵۴۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ - 15September 2022

نیروی دریایی ارتش در اقیانوس هند و دریای سرخ حضور دائمی و گسترده داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حمزه‌علی کاویانی» جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری سرود این نیرو که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی ارتش در منجیل برگزار شد، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ در حال انجام ماموریت است.

وی افزود: تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی ایران اعم از خطوط کشتیرانی و نفتکش را نیروی دریایی ارتش با جدیت انجام می‌دهد. ما در این منطقه حضور دائمی و گسترده‌ای داریم.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به امکانات و ظرفیت‌هایی که نیروی دریایی در این مأموریت‌ها نیاز دارد اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با جدیت از منافع و منابع کشور و منطقه با همه قوا در شمال اقیانوس هند و دریای سرخ دفاع می‌کند.

امیر دریادار کاویانی تصریح کرد: همه فعالیت‌های عملیاتی، نوسازی، تعمیر و نگهداری در همه قسمت‌های نیروی دریایی ارتش به موازات و با جدیت طبق فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در حال انجام است. همه کارکنان پُرتلاش نیروی دریایی ارتش برای اجرایی شدن تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) اقدامات بسیار ارزنده‌ای را انجام می‌دهند و در کنار آن فعالیت‌های فرهنگی برای تقویت روحیه و انگیزه کارکنان و خانواده‌های‌شان طبق یک برنامه مدون در حال اجرا است.

وی افزود: جشنواره سرود نمونه‌ای از اقداماتی بود که طی برنامه‌ریزی سالیانه ۱۴۰۱ توسط اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و با پشتیبانی سامانه فرماندهی در فرماندهی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل انجام شد و این برنامه‌ها تا پایان سال تداوم دارد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین صنعت‌پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز گفت: اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و هنری برابر برنامه‌های ابلاغی در طول سال برنامه‌های مختلف و متنوعی دارد.

ششمین جشنواره سراسری سرود نیروی دریایی ارتش در سه بخش گروهی دختران، گروهی پسران و تک‌خوان‌های پسر با حضور ۱۸۰ نفر از تمام پایگاه‌ها و مناطق نیروی دریایی ارتش برگزار شد که در بخش گروهی دختران ۱۱ اثر، گروهی پسران ۸ اثر و تک‌خوان پسران ۸ اثر برگزیده شد و جمعا ۲۹ اثر در این جشنواره شرکت داشتند و از هر گروه ۳ اثر برگزیده به نهمین جشنواره سراسری ارتش که بهمن ماه در جنوب کشور برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار