فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ایجاد قدرت پدافندی در سایه پیشرفت علمی/ اقتدار ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه امروز قدرت پدافندی در سایه پیشرفت علمی محقق شده است، گفت: هیچ مانع و عاملی نباید پیشرفت علمی مراکز آموزشی و نظامی کشورمان را دچار وقفه کند.
کد خبر: ۵۳۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 17July 2022

قدرت پدافندی در سایه پیشرفت علمی محقق شده است/ اقتدار ارتش نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز (یکشنبه) در جمع فرماندهان مراکز آموزش این نیرو با بیان اینکه شتاب علمی در ارتش به‌ویژه نیروی پدافند هیچ زمان کُند نخواهد شد، اظهار داشت: اقتدار ارتش بسیاری از نقشه ها‌ی شوم دشمنان را به‌چالش کشیده و خنثی کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه قدرت پدافندی در سایه پیشرفت علمی محقق شده است، افزود: تردیدی نیست بسیاری از فشار‌های موجود و اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه در راستای جلوگیری از دستیابی ملت شریف کشورمان به پیشرفت علمی و اقتدار درون زا اعمال می‌شود که البته تا اقتدار بی‌قید و شرط ایران عزیز در صحنه هستیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، خاطرنشان کرد: پژوهش در توسعه همه جانبه قدرت پدافندی کشورمان به‌ویژه در زمینه‌ی راداری، موشکی، پهپادی و... باید به‌عنوان اصلی‌ترین عامل پیشرفت علمی مد نظر فرماندهان این نیرو قرار بگیرد، چراکه پژوهش نقطه عطفی در دستیابی به قدرت نظامی است.

وی پژوهش را از محور‌های مهمی دانست که می‌تواند ضامن توسعه و پیشرفت پایدار کشور به‌ویژه در عرصه نظامی باشد به‌طوری‌که اگر پژوهش انجام نشود در تمامی حوزه‌ها شاهد رکود علم و توسعه و در نتیجه تضعیف اقتدار مملکت عزیزمان در عرصه‌های بین‌المللی می‌شویم. 

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار