فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

هرگونه حرکت نابجای دشمن با پاسخی کوبنده مواجه می‌شود

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: پدافند هوایی در دستیابی به تجهیزات پیشرفته، پیشگام است و به هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی از سوی دشمن، پاسخی کوبنده خواهد داد.
کد خبر: ۵۳۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ - 05July 2022

هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده مواجه خواهد شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، این نیرو را در دستیابی به تجهیزات پیشرفته پیشگام دانست و اظهار داشت: پدافند هوایی ارتش با تکیه بر توان داخلی و بهره‌گیری از ظرفیت تخصص و تعهد خود، پیشرفت‌های بسیار چشمگیر را در زمینه علوم پدافندی کسب کرده است و دشمنان از این پیشرفت انگشت به دهان مانده‌اند.

وی افزود: ما تجهیزاتی در داخل کشور می‌سازیم که در لبه فناوری قرار دارد و این را دشمنان می‌دانند؛ چرا که آن‌ها مدام قدرت ما را رصد می‌کنند و می‌دانند در چند سال اخیر چه توانمندی‌های بومی‌ای به توان رزم نیروی پدافند هوایی اضافه شده است، این پیشرفت‌ها سبب شده است تا حرف اول را در منطقه بزنیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه حفظ آمادگی رزمی و تقویت توان دفاعی این نیرو همواره با صیانت از آسمان کشورمان بدون وقفه و در طول شبانه روز در حال اجراست، تصریح کرد: ما دشمنان را فراتر از مرز‌ها کشف، رصد و شناسایی می‌کنیم و هرگونه حرکت نابجا و اشتباهی با پاسخ کوبنده غیورمردان پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار