معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش تأکید کرد؛

لزوم روزآمدی دانش هوانوردی در «نهاجا»

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده گفت: یکی از وظایف ذاتی مدیریت استاندارد پرواز در نیروی هوایی ارتش، به‌روز نگه‌داشتن دانش هوانوردی کارکنان پروازی به‌ویژه خلبانان این نیرو است.
کد خبر: ۵۲۳۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ - 18May 2022

لزوم روزآمدی دانش هوانوردی در «نهاجا»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری با اشاره به زیرساخت‌های این نیرو اظهار داشت: امروز علوم و فنون رزم هوایی در یگان‌های عملیاتی نیروی هوایی ارتش به نحو قابل قبولی در حال آموزش و انتقال به نسل بعدی است.

وی افزود: برای حفظ روند روبه رشد آموزش‌ها و مدیریت دانش، با انجام بازدید‌های دوره‌ای و غیرمترقبه ستادی، کمبود‌ها و نواقص احتمالی شناسایی و توسط ستاد‌های تخصصی رفع می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا با اشاره به وظایف مدیریت استاندارد پرواز در نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: یکی از وظایف ذاتی مدیریت استاندارد پرواز در این نیرو به‌روز نگه‌داشتن دانش هوانوردی کارکنان پروازی به‌ویژه خلبانان این نیرو است که علاوه بر ایجاد پیش‌زمینه استانداردسازی، عاملی برای ارتقای توان عملیاتی در هر سطح و شرایطی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار