مدیرکل کمیته امداد مازندران عنوان کرد؛

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندران

حجت الاسلام «عالیشاه» از ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندران خبر داد و گفت: در تلاشیم تا واحد‌های مسکونی با کمک خیرین آماده و به مددجویان تحویل داده شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 18May 2022

ساخت ۱۳۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیر کل کمیته امداد مازندران امروز در دیدار با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: ۹۹ درصد زکات جمع آوری شده در حوزه حمایتی برای مددجویان هزینه شد و سال گذشته ۵۲ هزار و ۴۲۰ مورد در سرفصل‌های جهیزبه، درمانی مسکن، معیشت از حوزه زکات هزینه شد.

وی افزود: کمیته امداد با توجه به اعتمادسازی که در سطح استان انجام داده است در جمع آوری زکات و هدایت خیرین برای کمک به نیازمندان برنامه ریزی دارد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: دو هزار شورای زکات در استان وجود دارد و خیرین در این بخش با کمیته امداد همکاری دارند.

وی بیان داشت: ساخت هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی را در دست اقدام داریم و در تلاشیم تا واحد‌های مسکونی با کمک خیرین آماده و به مددجویان تحویل داده شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران ادامه داد: بیشترین زکات جمع آوری شده در استان مستحبی بوده است.

حجت الاسلام عالیشاه از همراهی و مشارکت خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان در راستای کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار