نماینده ولی فقیه در مازندران:

بکارگیری نیروهای انقلابی و جهادی در دستگاه‌ها ضرورت دارد

«محمدی لائینی» گفت: در تمام دستگاه‌ها به ویژه کمیته امداد حضرت امام (ره) تلاش شود از نیرو‌هایی که تفکر انقلابی و جهادی دارند استفاده شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 18May 2022

بکارگیری نیروهای انقلابی و جهادی در دستگاه‌ها ضرورت داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به اهمیت نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد با برنامه ریزی درست و اصولی جهت اشتغال و توانمندسازی اقتصادی نیازمندان تلاش موثری داشته است.

محمدی لائینی افزود: یکی از مهمترین آموزه‌های دینی که قرآن کریم در موارد مختلف همواره بر آن تاکید داشته و مسلمانان را به آن توصیه کرده کمک به نیازمندان و فقرا است.

وی افزود: نیرو‌های کمیته امداد استان خدمات خوب و مناسبی به مددجویان امداد ارائه کردند که جای قدردانی دارد مردم خیر و دلسوز مازندران در تمام عرصه‌ها پیشقدم و پیشگام هستند که فرهنگ کمک به هم نوع را در جامعه گسترش دهیم و همچنین این کمکها و حمایت‌ها باید در طول سال انجام شود.

امام جمعه ساری ادامه داد: در تمام دستگاه‌ها به ویژه کمیته امداد حضرت امام (ره) تلاش شود از نیرو‌هایی که تفکر انقلابی و جهادی دارند و افرادی که هم نگاه و هم ارزش هستند استفاده شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد دارای ماموریت‌های کوتاه مدت و بلند مدت است، گفت: سیاست اقتصادی کشور به سمتی حرکت کند و باید به گونه‌ای عمل کنیم تا در جامعه فقیری نداشته باشیم و همچنین باید طوری عمل کنیم مددجویان خودکفا و غنی شوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: وام و تسهیلات به تنهایی نمی‌تواند مددجویان را خودکفا کند همچنین بسیاری از این افراد نمی‌دانند چگونه باید از این وام استفاده کنند برای خودکفایی و چگونگی آن فکر اساسی شود.

محمدی لائینی گفت: ما انتظار نداریم مازندران با این مواهب الهی فقیر داشته باشد زیبنده دیار علویان نیست باید برای رفع فقر به درستی برنامه ریزی شود.

وی افزود: در همه حوزه‌ها مستعد‌ترین استان‌ها مازندران است، اما مسئولان حوزه اقتصاد صنعت، منابع طبیعی، گردشگری ناکارآمد هستند و نتوانستند این منابع را رشد دهند و مدیریت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها