مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

افتتاح نمایشگاه محصولات، دستاوردها و پژوهش‌های قرآنی در سنندج

نمایشگاه محصولات قرآنی و آخرین دستاوردها و پژوهش‌های قرآنی، در سنندج افتتاح شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 18May 2022

نمایشگاه قرآن و عترت در سنندج برپا شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، نمایشگاه محصولات قرآنی و آخرین دستاوردها و پژوهش‌های قرآنی، امروز (چهارشنبه) در خانه کُرد سنندج افتتاح شد.

«کامل گلباغی» مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان، در مراسم افتتاح این نمایشگاه، در جمع خبرنگاران از اجرای ۲۱ برنامه همزمان با هفته قرآن و عترت در استان کردستان خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه محصولات قرآنی و آخرین دستاوردها و پژوهش‌های قرآنی از امروز تا سوم خرداد پذیرای بازدید علاقه‌مندان است.

وی افزود: در ایام برپایی نمایشگاه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ کارگاه‌های آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده، ایثار و مقاومت، نماز و نیایش برگزار می‌شود.

گلباغی ادامه داد: «موسسه فرهنگی جوانان ولایت»، «موسسه قلم روشنایی»، «کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان»، «مد و لباس و پوشش اسلامی» و «غرفه قرآنی»، از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: آثار هنری خوشنویسان انجمن خوشنویسان با موضوع آیات قرآنی، از اساتیدی همچون عثمان نیک‌منش و علی‌اشرف زانیار در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

مسئول قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: برگزاری سه نمایش خیابانی در شهرستان مریوان با موضوع قرآنی، مسابقات حفظ و قرائت قرآن و تجلیل از هنرمندان قرآنی، قاریان و حافظان قرآن، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها