مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان:

کتب حوزه دفاع مقدس می‌تواند پشتوانه‌ای برای آیندگان باشد

«پرویزی» گفت: نمایشگاه معرفی کتب حوزه دفاع مقدس که با هدف ایجاد و احیاء فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی با فرهنگ شهادت و ایثار برگزار شده، می‌تواند پشتوانه‌ای برای آیندگان و جوانان مشتاق در حوزه دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۵۲۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲ - 29May 2022

کتب حوزه دفاع مقدس می‌تواند پشتوانه‌ای برای آیندگان باشدنمایشگاه معرفی کتب، آثار و دستاوردهای حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت با مشارکت مدیریت ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان و با همکاری بسیج ناحیه سنندج و پایگاه شهید سمیه  به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد به مدت یک هفته برگزار شد.

سرگرد «معین پرویزی» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان در حاشیه برگزاری نمایشگاه معرفی کتب، آثار و دستاوردهای حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: این نمایشگاه که با محوریت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی آثار مکتوب نویسندگان در حوزه دفاع مقدس، با هدف ایجاد و احیاء فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی نسل‌های بعد از جنگ تحمیلی با فرهنگ شهادت و ایثار برگزار شده، می‌تواند پشتوانه‌ای برای آیندگان و جوانان مشتاق در این حوزه باشد.

وی در ادامه با تاکید بر حدیث پیامبر اکرم (ص)  «مِدادُ الْعُلَمآءِ أَفْضَلُ مِنْ دِمآءِ الشُّهَداءِ» «مداد علما از خون شهیدان برتر است» تصریح کرد: این حدیث ارزشمند در راستای ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، که نشان دهنده اهمیت این حوزه است.

پرویزی تاکید کرد: خاطرات امروز ایثارگران برای باقی ماندن برای نسل‌های آینده باید حفظ شود و این حق شهدا، جانبازان، مجاهدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کردستان یادآور شد: این نمایشگاه، با مشارکت اداره کل حفظ آثار کردستان و سایر دستگاه‌ها جهت معرفی کتب مکتوب و صوتی این اداره کل،  به مدت یکماه پذیرای علاقمندان حوزه کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار