در حاشیه بازید از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: نمایشگاه کتاب نقش مهمی در برجسته‌سازی فرهنگ دفاع مقدس دارد

سرهنگ کلوندی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی و ظرفیت‌ساز است که نقش مهمی در برجسته‌سازی ارزش‌های اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد.
کد خبر: ۶۲۲۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ - 13October 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: ترویج فرهنگ کتابخوانی در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس/ برپایی نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی است+ تصاویر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از غرفه تولیدات کتاب مکتوب و صوتی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا شده اسا، بازدید کرد.

سرهنگ «کلوندی» در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی و ظرفیت‌ساز است که نقش مهمی در برجسته‌سازی ارزش‌های اسلامی، فرهنگ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ کتابخوانی دارد.

سرهنگ کلوندی روایت‌های مکتوب از دفاع مقدس را مورد اقبال علاقمندان دانست و افزود: ادبیات دفاع مقدس به‌عنوان ستون اصلی میراث دفاع مقدس و از ابزار‌های پرجاذبه و مورد علاقه مخاطبان مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه دفاع مقدس است که می‌تواند دست‌مایه تدوین کتاب‌های ارزشمندی شود و امکان این را دارد گوشه‌ای از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا، رزمندگان مهاجر و انصار و مردم غیور کُرد را به تصویر بکشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از نویسندگان دفاع مقدس جهت تدوین کتب در حوزه دفاع مقدس کردستان دعوت به عمل آورد و خواستار توجه بیش‌ازپیش نویسندگان به این حوزه شد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با ۱۲۰ عنوان کتاب مکتوب و ۳۵ عنوان صوتی در دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس همدان شرکت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار