در دیدار با فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش پیاده کردستان مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان: ارتش نقش تعیین‌کننده‌ای در دفاع مقدس داشت

سرهنگ «کلوندی» گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از یگان‌های پا در رکاب در طول عمر انقلاب اسلامی بوده که در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب کرده است و نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای در این دوران داشت.
کد خبر: ۶۲۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵ - 23October 2023

ارتش نقش مهم و تعیین کننده‌ای در دفاع مقدس داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سرهنگ «علی کلوندی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در دیدار با امیر سرتیپ «حمید‌رضا رحمت‌پور» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ ارتش پیاده استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای ارتش اظهار داشت: کردستان مهد اصلی رشادت‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرزمین مجاهدت‌های خاموش است و با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد.

وی افزود: البته دفاع در کردستان به پیش از دفاع مقدس بر می‌گردد روز‌هایی که مردمان این دیار برای دفاع از انقلاب در مقابل با گروهک‌های ضدانقلاب با تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها، خون پاکشان را تقدیم ارزش‌های دین و نظام می‌کردند.

سرهنگ کلوندی با بیان اینکه ارتش در طول انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی یکی از یگان‌های پا در رکاب در طول عمر انقلاب اسلامی بوده که در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن شهدای بسیار زیادی تقدیم انقلاب کرده است و نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در این دوران داشت.

وی تصریح کرد: به نقش نیرو‌های ارتش در هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه در کردستان به خوبی پرداخت نشده که باید در این حوزه بیشتر فعالیت کرد. به همین منظور در نظر داریم دلاوری و ایثار شهدا و رزمندگان ارتش در کردستان را به رشته تحریر درآورده و بخشی از موزه دفاع مقدس استان نیز به این مهم اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار