عالی‌ترین مقام نظامی رژیم صهیونیستی: با جبهه‌ای از «جِنین» تا «اصفهان» مواجهیم

در حالی که اقدامات رژیم صهیونیستی تمام منطقه را در معرض تهدید قرار داده، رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم مدعی شد، تل‌آویو از جِنین تا اصفهان با تهدید مواجه است.
کد خبر: ۵۲۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ - 19May 2022

عالی‌ترین مقام نظامی رژیم صهیونیستی: با جبهه‌ای از «جِنین» تا «اصفهان» مواجهیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در دیدار با ژنرال «مایکل کوریلا» فرمانده جدید تروریست‌های سنتکام در غرب آسیا ادعا کرد، ارتش این رژیم با چندین جبهه و تهدید از «چاقو» (عملیات‌های استشهادی با سلاح سرد) گرفته تا برنامه هسته‌ای (ایران) و از جنین تا اصفهان روبه‌رو است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «سما»، کوخاوی در ادامه ادعا‌های خود از تمام کشور‌های جهان که خواستار جهانی باثبات هستند و می‌خواهند که «دشمنان رادیکال» ضعیف باقی بمانند، خواست منطقه «خاورمیانه» را اولویت خود قرار دهند.

ژنرال مایکل کوریلا در غرب آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری وارد فلسطین اشغالی شد. این نخستین سفر وی در مقام رئیس سنتکام به این منطقه محسوب می‌شود.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که نیروی هوایی آمریکا نیز در رزمایش رژیم صهیونیستی تحت عنوان «ارابه‌های آتش» در پایان ماه جاری شرکت خواهند کرد و حمله به برخی اهداف در این رزمایش شبیه‌سازی خواهد شد.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش کرد، نیروی هوایی آمریکا برای اولین بار عملیات سوخت‌رسانی به جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حال پرواز را تمرین خواهد کرد.

از سوی دیگر، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که در واشنگتن حضور دارد، با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید دیدار و درباره موضوعات مختلف گفت‌وگو کرد.

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی خبر دادند، وزیر جنگ این رژیم در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره مسائلی از قبیل ایران، فلسطین و اوکراین تبادل نظر کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار