نماینده ولی فقیه در سپاه در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی:

بیش از ۱۰۰ جلد کتاب در خصوص شهدای روحانی تألیف شده است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهدای روحانیت محدود به دفاع مقدس نیستند، گفت: ۱۱۷ جلد کتاب و ۱۰ کتاب صوتی توسط کنگره‌ها و یادواره‌های استانی در خصوص شهدای روحانی تألیف شده است.
کد خبر: ۵۲۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ - 19May 2022

بیش از ۱۰۰ جلد کتاب در خصوص شهدای روحانی تألیف شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از اعضای ستاد کنگره شهدای روحانی در دیدار با آیت‌الله «حسین نوری همدانی» که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه روحانیت رسالت خود را در همه عرصه‌ها به خوبی دنبال کرده است، اظهار داشت: رسالت جهاد و شهادت یکی از این رسالت‌هاست که روحانیت فقط داعی الی‌الله نبوده، بلکه راه بر و امامت عملی هم بر عهده داشته است و نتیجه‌اش هم این می‌شود که آمار شهدا، جانبازان و آزادگان از همه اقشار بیشتر است.

وی با بیان اینکه در کنگره شهدای روحانی یاد چهار هزار شهید روحانی را گرامی می‌داریم، عنوان کرد: حوزه علمیه روحانی بودن و درجه تحصیلی آن‌ها را مشخص کرده است و بنیاد شهید نیز مهر تأییدی بر شهید بودن آنان زده است؛ اما بسیاری از طلاب بدون لباس حوزه و با لباس دیگر رزمندگان در جبهه حضور یافته و به شهادت رسیدند که آمار آن‌ها در این چهار هزار شهید دیده نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای روحانیت محدود به دفاع مقدس نیستند، گفت: کنگره‌های شهدای اقشار مختلف تا به امروز برگزار شده است، اما متأسفانه در خصوص کنگره شهدای روحانی تأخیر داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در راستای برگزاری کنگره شهدای روحانی، ۷۱۰ یادواره شهرستانی و ۵۵ کنگره استانی برگزار شده است، مطرح کرد: ۳۴ جلد کتاب تهیه و هر روحانی را در سه صفحه معرفی کردیم و در این میان تفاوتی میان شهدا قائل نشدیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه یک جلد کتاب واحد با عنوان پیام شهدا با محوریت سیره و سفارش شهدا برای عموم مردم تهیه شده است، عنوان کرد: ۱۱۷ جلد کتاب و ۱۰ کتاب صوتی توسط کنگره‌ها و یادواره‌های استانی تهیه شده است و بسیاری از آثار دیگری به دست آمده که در کنار کنگره شهدا در نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار