استقبال سفارت ایران از رونمایی نماد «بیت‌المقدس» در کابل

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با استقبال از رونمایی نماد بیت‌المقدس در پایتخت افغانستان، اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آرمان‌های قدس را از اهداف این پروژه خواند.
کد خبر: ۵۲۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ - 19May 2022

استقبال سفارت ایران از رونمایی نماد «بیت‌المقدس» در کابلبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، از اقدام شهرداری کابل در نصب و رونمایی نماد بیت‌المقدس در این شهر استقبال کرد.

این سفارت در حساب توئیتری خود نوشت: «در یک اقدام شایسته نماد «بیت المقدس» توسط شهرداری کابل در قلب این شهر رونمائی شد. اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از آرمان‌های قدس به عنوان اهداف عمده این پروژه بیان شده است. اقدامات معطوف به حمایت از ارزش‌های انسانی-اسلامی و مقابله با اشغالگری شایسته تقدیر می‌باشد.»

همزمان با برگزاری یوم النکبة در بسیاری از کشور‌های جهان، حکومت سرپرست افغانستان در راستای حمایت از آرمان‌های فلسطین و انزجار از رژیم صهیونیستی، اقدام به رونمایی از نماد بیت‌المقدس در کابل کرد.

منابع خبری در کابل می‌گویند که در آیین رونمایی از این نماد مقامات حکومت سرپرست افغانستان و جمع کثیری از مردم افغانستان حضور داشته‌اند.

طالبان هفته گذشته نیز در واکنش به شهادت شیرین ایوعاقله خبرنگار الجزیره در فلسطین اشغالی نسبت به توحش این رژیم اشغالگر واکنش نشان داده بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار