رئیس سازمان عقیدتی فرماندهی کل انتظامی:

«هوشیاری» و «دانش» شاخص‌های پلیس غیرتمند است

حجت‌الاسلام «ادیانی» گفت: هوشیاری و دانش در صحنه دفاع از امنیت و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی رمز موفقیت و سربلندی پلیس غیرتمند است.
کد خبر: ۵۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷ - 19May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه فصلی اخلاق ویژه روحانیون عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و توانمندسازی فرماندهان و هادیان سیاسی که امروز در سالن سردار شهید سلیمانی ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان خدوم و ایثارگر فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خادمان نظم و امنیت زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی علی ابن موسی الرضا (ع) هستند.

وی افزود: خدمت در این آستان مقدس و ادای تکلیف در پلیس خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران توفیق بزرگی است که باید قدر و جایگاه آن را پاس داشته و شکرگزار این عنایت و نعمت خداوند متعال باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم نعمت‌های خدا را برشماریم از تنفس، آب و خاک و غذا و سایر نعمت‌های معنوی و مادی تا نعمت قرآن کریم را باید نام ببریم که بیکران و بسیار زیاد بوده و ما از آن بهره‌مند هستیم.

ادیانی با اشاره به اهمیت شکرگزاری به درگاه خداوند تبارک و تعالی به خاطر بهره‌مندی از این نعمت‌های الهی گفت: باید به یقین بگوییم قرآن، سراسر نور و رحمت است و وجود نورانی پیامبر اکرم (ص) با قرآن معطوف بود و هر چه از این منظر به اهمیت و ضرورت توجه و انس و بهره‌گیری از قرآن بنگریم تعالی و توسعه و تحول بیشتری خواهیم داشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: یکی از راه‌های تربیتی این است که انسان بداند چه دارد و آن نعمت‌ها را از چه شخصی هدیه گرفته است و در واقع بشر با دانش به این موضوع می‌تواند شکرگزار نعمت‌ها باشد.

وی با اشاره به این که حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: پاسداری و تلاش و سنگرداری در عرصه حفظ نظام مقدس اسلامی نیز نعمتی است که باید شکرگزار آن باشیم، چراکه یکی از بهترین نعمت‌ها، نظام جمهوری اسلامی است که می‌توانیم در آرامش تمامی مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شکوه و افتخار گرامی بداریم و الگو و سرمشق کشورهای مسلمان باشیم.

ادیانی تصریح کرد: البته توجه به این مساله هم ضروری است که یکی از نعمت‌های بزرگ، خود نعمت شکرگزاری است و این موضوع یک لطف و عنایتی است که خداوند لیاقت آن را به هر انسانی نمی‌دهد. ما امروز نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه و تکلیف داریم چراکه شکر نعمت بهره‌مندی از این نظام که فرهنگ محمدی و علوی بر آن حکم فرماست وظیفه الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایستادگی کارکنان جهادگر فراجا تا آخرین قطره خون در راستای حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب را از ویژگی‌های بارز و شاخصه‌های این پاسداران عرصه دفاع از ولایت و امنیت برشمرد و گفت: هوشیاری و دانش در صحنه دفاع از امنیت و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی رمز موفقیت و سربلندی پلیس غیرتمند است.

وی در بخش پایانی سخنان گفت: همه می‌دانند، بزرگترین معروف حفظ نظام است، همه ما در نیروهای مسلح عضو یک خانواده هستیم، جمهوری اسلامی به فضل الهی، نیروهایی دارد که به دشمن پاسخ پشیمان کننده‌ای داده‌اند و بارها مورد امتحان و آزمون قرار گرفته‌اند.

مردم و نیروهای مسلح سدی در برابر استکبار

سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در ابتدای این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های توسعه‌ای پلیس رضوی در عرصه ارتقای روحیه ایمانی و تکلیف مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت گفت: بصیرت، لازمه اجرای مأموریت و بینش و نگرش است که حاصل آن نظم و انضباط اجتماعی و دستاورد آن حفظ نظام مقدس اسلامی و پاسداری از حریم ولایت و امنیت است و جان برکفان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این عرصه هوشیارانه و آگاهانه انجام وظیفه می‌کنند.

وی افزود: امروز نظام مقدس اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان واقع شده و معاندان نظام به خیال خام خود می‌خواهند مردم را از این انقلاب ناامید کنند اما آن چه در عرصه میدان عمل مشاهده می‌شود این که ملت آزاده و انقلابی ایران اسلامی پای این نظام مقدس ایستاده و با مقاومت و پایداری در کنار نیروهای مسلح بصیر و مقتدر نظام اسلامی در دفاع از کشور و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی اطاعت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مجاهدان فی سبیل الله در فراجا افتخار خدمت در این لباس مقدس را دارند و کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس خراسان رضوی با عنایت و الطاف بیکران ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج (ع)، به پشتیبانی و همراهی مردم عزیز و ولایی مشهد مقدس و سراسر استان و زائران بارگاه امام رضا (ع) و همکاری سازمان‌های مختلف تکالیف و مأموریت‌های مهم خود را له انجام می‌رسانند و امید است شایسته این خدمت و شکرگزار این توفیق بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار