رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کل کشور:

باید با تببین جنایات رژیم صهیونیستی جلوی عادی سازی روابط گرفته شود

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با جهاد تبیین در خصوص جنایات ضد بشری رژیم کودک کش و تشریح جنایات آنان برای نسل‌ها وظیفه دارند جلوی عادی سازی روابط اسرائیل غاصب با برخی حکام خائن منطقه را بگیرند.
کد خبر: ۵۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 27April 2022

باید با تببین جنایات رژیم صهیونیستی جلوی عادی سازی روابط گرفته شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی روز جهانی قدس را گرامی‌ داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«با گذشت بیشتر از چهار دهه از اقدام حکیمانه و راهبردی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس و در حقیقت ارائه دکترین نجات فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیسم، به حول قوه الهی ملت عزیز فلسطین و محور همیشه پیروز مقاومت و انتفاضه قدس با فائق آمدن بر زنجیره ای از فتنه ها و توطئه های سازش که در صدد نابودی اساس و موجودیت و هویت فلسطین از سرزمین های اشغالی توسط غاصبین صهیونیسم بوده است،قدرتمندتر از هر مقطع تاریخی و تکیه بر توانمندی های بومی به مقاومت و پایداری شگفت انگیز خود ادامه داده و رژیم تا بن دندان مسلح و سفاک و جنایتکار صهیونیستی را در سراشیبی افول و انقراض قرار داده اند.

طراحی هوشمندانه و خردمندانه این یوم الله در واقع هویت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده آحاد مسلمین در حل مسئله فلسطین و بعنوان اولویت اول مسلمانان و یک تصمیم راهبردی در ثبت و جهانی سازی آزادی قدس شریف است.

همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان با جهاد تبیین در خصوص جنایات ضد بشری رژیم کودک کش و تشریح جنایات آنان برای نسل ها وظیفه دارند جلوی عادی سازی روابط اسرائیل غاصب با برخی حکام خائن منطقه را بگیرند».

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای انتفاضه و گرامیداشت یاد و نام و مکتب سردار دلها سید شهدای مقاومت حاج قاسم عزیز بر تداوم راه شهدای مقاومت تاکید نموده و به تبعیت از پرچمدار گفتمان مقاومت ضد استکباری حضرت امام خامنه ای عزیز خواهان استقرار یک حاکمیت تمام عیار فلسطینی برارض مقدس بوده و همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت می کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار