نماینده مردم در مجلس:

رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت دارد

عباس‌زاده مشکینی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت و هویتی دارد، گفت: مردم دنیا در روز قدس فریاد استکبارستیزی و دفاع از حقانیت مردم فلسطین را سر خواهند داد.
کد خبر: ۵۱۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ - 27April 2022

رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت دارد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «محمود عباس‌زاده مشکینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص اهمیت برگزاری راهپیمایی باشکوه در روز قدس، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بحران مشروعیت و هویتی دارد لذا مردم آزاده جهان در روز قدس به همه رذیلت‌های سیاسی اعتراض می‌کنند.  

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی سنبل اقدامات غیرانسانی و جنایتکارانه است، مطرح کرد: بر این اساس با اقدام امام خمینی (ره) در راستای نامگذاری روز قدس، زمینه واکنش‌های مردمی به مظلومیت فلسطین را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مسیر افول قرار دارد، ادامه داد: بنابراین مردم دنیا در روز قدس فریاد استکبارستیزی و دفاع از حقانیت مردم فلسطین را سر خواهند داد.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: رژیم صهیونیستی با اشغالگری‌های خود درصدد نسل کشی در مناطق فلسطینی است، اما باید بداند اقدامات نامشروعش به نتیجه مطلوب ختم نخواهد شد، زیرا فلسطینیان تمام قد در مقابل آن‌ها ایستاده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد روز قدس، روز دفاع از آرمان‌های اسلامی و انسانی است که بر اساس آن همه مردم آزادی خواه دنیا به دنبال برپایی عدالت هستند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها