مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

آزادی قدس برای ملت ما همچون آزادی خرمشهر است

در پیام سردار مرادحاجتی آمده است؛ آزادی قدس برای ما همچون آزادی خرمشهر است و این اتفاق باید به دست شیعیان ایران اسلامی بیفتد که در رکاب ولایت فقیه، پرچمدار این نهضت بزرگ علیه رژیم صهیونیستی بوده و هستند.
کد خبر: ۵۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 27April 2022

آزادی قدس برای ملت ما همچون آزادی خرمشهر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف و شهیدپرور استان خوزستان به ویژه نسل جوان و متعهد انقلابی را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است:   

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان بلند قبله گاه اول مسلمین، روز شادی مومنان و نا امیدی دشمنان اسلام است. روزی که کودکان مظلوم سرزمین های اشغال شده، چشم شان به قدم های مسلمانانی است که راهی خیابان ها می شوند تا مظلومیت آن ها را فریاد بزنند.

این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز است که پیوند انقلاب اسلامی با مسلمانان جهان و عرض اندام جبهه مردمی مقاومت در برابر اسرائیل و آمریکا برقرار می شود.

سرزمین اسلامی، جغرافیا و مرز ندارد و آزادی قدس برای ما همچون آزادی خرمشهر است و این اتفاق باید به دست شیعیان ایران اسلامی بیفتد که در رکاب ولایت فقیه، پرچمدار این نهضت بزرگ علیه رژیم صهیونیستی بوده و هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات اين ماه پرفيض الهی همچون سنوات گذشته همگام و همدل با تمامی مسلمانان در ديگر بلاد اسلامی، از مردم متدين و هميشه درصحنه و مسئولين استان خوزستان به ویژه جامعه حماسه آفرین رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس دعوت می نمايم تا با حضور يکپارچه و گسترده خود در این راهپيمايی عظیم، ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، بار ديگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژيم صهيونيستی به نمايش گذاشته و فرياد رسای خود در حمايت از ملت ستمديده فلسطين و آزادی قدس شريف را به گوش جهانيان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها