فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز قدس پیامی صادر کرد؛

نابودی اسرائیل پیام روز «قدس» است

سردار «میرزایی» در پیامی روز قدس را روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضداستکبار و غاصبان سرزمین اسلامى با پیام محو اسرائیل از منطقه برشمرد.
کد خبر: ۵۱۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 27April 2022

نابودی اسرائیل پیام روز «قدس» استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی روز قدس را روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضداستکبار و غاصبان سرزمین اسلامى با پیام محو اسرائیل از منطقه برشمرد.

در متن این پیام آمده است:

امروزه مسئله فلسطین و جنایت‌هاى اسرائیل علیه مردم بى‌دفاع آن موضوعى منطقه‌اى نیست، بلکه در رأس موضوع‌هاى جهانى قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعمارىِ براى جلوگیرى از شکل‌گیرى تمدن اسلامى و ضداستکباری است.

در روز قدس بار دیگر دفتر ذلت بار شکست‌های پی‌درپی غاصبان اسرائیلی مرور می‌شود و فروغ پیروزی‌های همیشگی جوانان فلسطینی که با دست خالی در برابر بزرگ‌ترین غاصبان و ظالمان ایستاده‌اند، چشم همه مسلمانان را روشن می‌کند.

روز قدس، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضداستکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است و پیام آن، محو اسرائیل از منطقه است.

روز قدس، روز پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل‌ها برساند و نشان دهد که سلفی‌های نوین غربی هرگز تعبیر رویا‌های خود را نخواهند دید.

فرماندهی انتظامی استان مازندران نیز همنوا با مردم دیار علویان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از آن، با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار حضوری گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق «وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ» به گوش جهانیان برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها