نماینده ولی فقیه در سپاه:

روحانیت سنگرنشین انقلاب است و در برابر تهاجم‌ها میدان را خالی نمی‌کند

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت: دشمنان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه محکم و استوار سنگرنشین انقلاب اسلامی و پیرو رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و میدان را در برابر تهاجم‌ها خالی نمی‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 20May 2022

کنگره ۴ هزار روحانی شهید به زودی برگزار می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران اظهار داشت: در مکتب اهل بیت آموخته‌ایم جهاد و مبارزه در راه خدا اصلی همگانی و همیشگی است؛ ممکن است عرصه‌های جهاد تغییر پیدا کند، اما سراسر زندگی مؤمن باید جهاد و حرکت در مسیر صراط مستقیم و علیه دشمنان باشد.

وی افزود:‌ هرگز دشمنان دین خدا حرکت و پیشرفت مسلمان و استقلال و آزادی فکری آن‌ها را تحمل نخواهند کرد لذا همواره در برابر جبهه حق، جبهه باطل وجود دارد.

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» تصریح کرد: دعوای دشمنان با ما نه بر سر حقوق بشر و انرژی هسته‌ای است بلکه آن‌ها با دین خدا مشکل دارند، زیرا ما زیر بار حرف آن‌ها نمی‌رویم؛ جهاد در زندگی مؤمن تعطیل‌بردار نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه شهادت لطفی است که خداوند به انسان‌های برگزیده عطا می‌کند گفت: باید برای یادبود شهدا و برگزاری کنگره‌ها تلاشی مستمر داشته باشیم ضمن اینکه مقام معظم رهبری هم بار‌ها تأکیدات زیادی بر برگزاری کنگره‌های شهدا داشته‌اند.

وی افزود:‌ تا کنون ۷۱۰ یادواره شهدای روحانی به وسیله مردم در سراسر کشور برگزار شده است.

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» گفت:‌ کنگره چهار هزار روحانی شهید که از همه اقشار آمار شهدایش بیشتر است به زودی برگزار خواهد شد این در حالی است که ۷۰۰ تا ۸۰۰ شهید دیگر هستند که یقینا طلبه بوده‌اند، اما چون به عنوان روحانی به جبهه اعزام نشده‌اند در آمار شهدای روحانی درج نشده است.

وی گفت:‌ کنگره شهدای روحانی را به زودی و با قدرت تمام برگزار می‌کنیم تا بتوانیم به حیات خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار