عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان آغاز شد

عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان توسط سازمان مهندسی و امور یادمان‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ - 05September 2015

عملیات اجرایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان آغاز شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، طی سالهای گذشته زمینی به مساحت 13 هکتار به منظور احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس در استان لرستان، شهرستان خرم آباد اختصاص یافت که در تکمیل فنداسیون و اسکلت آن نیز سازمان مسکن و راهسازی استان مشارکت نمود.

باتوجه به رکود در روند اجرا و  تکمیل این پروژه در سال 1393، سازمان مهندسی و امور یادمانهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نسبت به شروع مجدد عملیات اجرایی پروژه اقدام نمود و با تامین و تخصیص اعتبار به میزان یک میلیارد تومان، اجرای کامل اسکلت فلزی – به میزان 420 تن – ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان را به اتمام رسانید.

با توجه به دستور کار قرار گرفتن این پروژه در سال 1394، اجرای سقف و دیوارکشی با زیربنای 5 هزار متر تسریع شده که امید است با تامین اعتبارات عمرانی در سال جاری دیوارچینی آن نیز به اتمام برسد.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان لرستان از جمله پروژههای فعال در حوزه مراکز فرهنگی استانهاست که مشرف به دریاچه کیو و پارک تفریحی آن بوده و براساس معماری بومی و سنتی ایران اسلامی طراحی و ساخته میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار