عضو مجلس خبرگان رهبری به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست

آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.
کد خبر: ۵۲۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ - 20May 2022

عضو مجلس خبرگان رهبری به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری امروز به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.

وی با استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی و رسانه ای اظهار داشت: پویش ها به یک رسانه تاثیرگذار تبدیل شده اند و این حرکت نشان دهنده این است که مردم خرمشهر تنها نیستند.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بانی این پویش ملی هدف از از اجرای پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» را ابراز لطف و ارادت‌ هموطنان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش بیان کرد و گفت: در این پویش ملی قصد داریم سراغ چهره‌های شاخص و مطرح استان خوزستان و سراسر کشور برویم تا شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری‌مان ضمن تداعی روزهای حماسه، اعلام ارادت خود را به شهر مقاومت و ایستادگی رسانه‌ای کنند و مردم خرمشهر قهرمان نیز بدانند که همیشه مورد توجه مردم ایران اسلامی قرار دارند.

این پویش ملی تا 5 خرداد ادامه دارد سپس تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها