فتح خرمشهر، فتح خون/ مدرس حوزه و دانشگاه:

مردم خرمشهر بدانند که جمعیت کنونی این شهر 80 میلیون نفر است

حجت الاسلام مرادحاجتی گفت: زمانی روی تابلوی ورودی خرمشهر نوشته بودند؛ جمعیت 36 میلیون نفر و امروزه این پویش ملی باید به مردم خرمشهر بگوید که جمعیت این شهر 80 میلیون نفر است و همه ما مدیون رشادت های شما در زمان جنگ هستیم.
کد خبر: ۵۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۵ - 20May 2022

مردم خرمشهر بدانند که جمعیت کنونی این شهر 80 میلیون نفر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین «میراحمدرضا مرادحاجتی» مدرس حوزه و دانشگاه و خطیب توانمند کشور امروز به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.

وی با استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی و رسانه ای اظهار داشت: گاهی یک پویش اینچنینی در فضای رسانه ای و مجازی به اندازه یک جشنواره یا راهپیمایی بزرگ، تاثیرگذار و قابل توجه است.

حجت الاسلام مرادحاجتی افزود: خرمشهر بعد از جنگ، زیرساخت های فراوانی را از دست داد که متاسفانه هنوز به طور کامل مرتفع نشده اند و انتظار از دولت انقلابی سیزدهم این است که این شهر مقاوم را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

وی یادآور شد: زمانی روی تابلوی ورودی خرمشهر نوشته بودند؛ جمعیت 36 میلیون نفر و امروزه این پویش ملی باید به مردم خرمشهر بگوید که جمعیت این شهر 80 میلیون نفر است و همه ما مدیون رشادت های شما در زمان جنگ هستیم. ما مفتخریم که شهروند این شهر خون و حماسه باشیم.

پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» تا 5 خرداد ادامه دارد سپس تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار