فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

اجرای 600 برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در بوشهر

«غریبی» از اجرای قریب به 600 برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان خبر داد و گفت: نتایج پیام آزادسازی خرمشهر همبستگی بین رزمندگان شد.
کد خبر: ۵۲۳۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 21May 2022

اجرای 600 برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در بوشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غريبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در جلسه شورای ترویج فرهنگ ايثار و شهادت و هماهنگی حفظ آثار دفاع‌مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس اظهارداشت: نتایج پیام آزادسازی خرمشهر همبستگی بین رزمندگان شد.

وی با بیان اینکه در محضر خانواده شهدا بودن و از شهدا سخن گفتن بسیار سخت است گفت: یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های دفاع مقدس عملیات بیت‌المقدس بود که ضربه سختی به رژیم بعث عراق در ساله های ابتدایی جنگ وارد شد.

غریبی با اشاره به اینکه این عملیات باعث شد رزمندگان ما هم از نظر استراتژیکی و هم روحی حس قدرت پیدا کنند افزود: در عملیات بیشترین آمار اسراء بعثی را داشتیم.

این مسئول با اشاره به پیام امام راحل درباره آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: پیام امام خمینی (ره) حامل نتایج و همبستگی بین نیروهای خودی شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر از اجرای قریب به 600 برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: کنگره شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در سوم خرداد برگرار خواهد شد.

وی ضمن انتقاد از مدیران و مسئولانی که توجهی به ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: نباید بگذاریم که برنامه های دفاع مقدس مظلوم واقع شوند؛ زیرا آرمان‌های شهدا اصل قصه داستان است.

غریبی تصریح کرد: مسئولین باید توجه خاصی به امور ایثارگران و نشر ارزش ها داشته باشند و اگر در این عرصه حرکت کنید مطمئن باشید که جز شهدا خواهید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها