۲۰ شهید در اردوگاه فلسطینی «جنین» از ابتدای سال جاری میلادی

از ابتدای سال جاری میلادی تنها در اردوگاه جنین، ۲۰ شهروند فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست و یا در عملیات استشهادی به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۲۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 21May 2022

۲۰ شهید در اردوگاه فلسطینی «جنین» از ابتدای سال جاری میلادیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، صبح امروز (شنبه) امجد الفاید شهروند ۲۰ ساله فلسطینی در اردوگاه جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسید که بعد از شهادت وی شمار شهدای این اردوگاه از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۲) به بیست نفر رسید.

اردوگاه جنین به یکی از مراکز اصلی درگیری‌های نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تبدیل شده است.

نظامیان صهیونیست در حملات خود عموماً شهروندان فلسطینی و خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند که تازه‌ترین جنایت آنها علیه شهید شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه الجزیره بود که با واکنش گسترده جهانی علیه این جنایت مواجه شد.

شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با حملات نظامیان و یورش‌های بی وقفه شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی، گاهی به عملیات استشهادی مبادرت می‌ورزند.

مقامات رژیم صیهونیستی همچنین اخیراً تهدید کرده‌اند که رهبران مقاومت فلسطین را ترور خواهند کرد، موضوعی که مقامات فلسطین و رسانه‌های مقاومت آن را ادعاهای رسانه‌ای و تبلیغاتی ارزیابی کرده‌اند.

پیشتر محمود الزهار از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرده است که بازدارندگی ایجاد شده توسط نیروهای مقاومت مانع از هر گونه حمله رژیم صهیونیستی و ترور رهبران فلسطینی می‌شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار