فتح خرمشهر، فتح خون/ در آستانه سوم خرداد صورت گرفت؛

پیوستن فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب به پویش ملی «من هم یک خرمشهری ام»

امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب با حضور در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.
کد خبر: ۵۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 21May 2022

پیوستن فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب به پویش ملی «من هم یک خرمشهری ام»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، امیر «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب امروز با حضور در استودیوی تلویزیونی «عصر ماندگار» به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.

وی با استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی و رسانه ای اظهار داشت: نام خرمشهر و سالروز حماسی عملیات بیت المقدس با نام ارتش مقتدر ولایی و انقلابی مان گره خورده است.

امیر بیدادی گفت: خوشحالم که امروز شاهد فعالیت استودیوی تلویزیونی ویژه دفاع مقدس در مرکز جغرافیای حماسه و ایثار بودم و مفتخرم که در آستانه سوم خرداد با پیوستن به این پویش ملی، خودم را یک شهروند خرمشهری بدانم.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بانی این پویش ملی هدف از از اجرای پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» در آستانه سوم خرداد را ابراز لطف و ارادت‌ هموطنان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش بیان کرد و گفت: در این پویش ملی قصد داریم سراغ چهره‌های شاخص و مطرح استان خوزستان و سراسر کشور برویم تا شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری‌مان ضمن تداعی روزهای حماسه، اعلام ارادت خود را به شهر مقاومت و ایستادگی رسانه‌ای کنند و مردم خرمشهر قهرمان نیز بدانند که همیشه مورد توجه مردم ایران اسلامی قرار دارند.

این پویش ملی تا 5 خرداد ادامه دارد سپس تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار