جهاد اسلامی:

اردوگاه جنین هر روز عزم خود را در مقابله با اشغالگران ثابت می‌کند

جنبش جهاد اسلامی شهادت جوان فلسطین در اردوگاه جنین را نشانه تروریسم خونین اشغالگران خواند و گفت که آحاد ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت آتش نبرد را در خطوط رویارویی با دشمن شعله ور می‌کنند.
کد خبر: ۵۲۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲ - 21May 2022

اردوگاه جنین هر روز عزم خود را در مقابله با اشغالگران ثابت می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت «امجد ولید الفاید» جوان ۱۷ ساله فلسطینی را که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در اطراف شهر و اردوگاه جنین را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: اردوگاه جنین هر روز عزم و صلابت بی‌پایان خود را در تداوم مقابله با اشغالگری غاصب ثابت می‌کند.

این جنبش افزود: شهادت مجاهد امجد الفاید با شلیک ده‌ها گلوله به بدن وی، معنای تروریسم خونینی را که اشغالگران علیه مردم ما انجام داده‌اند، آشکار می‌کند.

جهاد اسلامی تاکید کرد: ما از تکلیف مقدس و مقاومت قهرمان خود هر چقدر هم که هزینه‌ها و فداکاری‌های برای آزادسازی سرزمین و مسجد الاقصی سنگین باشد، دست نمی‌کشیم و خون شهدا راه آزادی را روشن خواهد کرد.

این جنبش از آحاد ملت فلسطین و نیرو‌های مقاومت خواست برای دفاع از حق ملت فلسطین و مقدسات آن آتش خطوط رویارویی با رژیم اشغالگر را به هر وسیله و طریقی شعله ور کنند.

اردوگاه «جنین» در غرب شهر جنین، واقع در شمال کرانه باختری این روز‌ها و هفته‌ها به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است؛ اردوگاهی که همچون دیگر شهر‌های کرانه باختری خبری از پرتاب سنگ و حمله با چاقو نیست، بلکه جوانان اردوگاه با سلاح گرم به سوی صهیونیست‌ها شلیک می‌کنند. می‌توان گفت که جنین در حال تبدیل به کانون مقاومت مسلحانه و غزه‌ای دیگر آن هم در شمال کرانه باختری است.

به نوشته وبگاه شهاب نیوز، با شهادت «امجد الفاید» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی اهل اردوگاه «جنین» در شمال کرانه باختری، تعداد شهدایی که این اردوگاه از ابتدای ۲۰۲۲ تقدیم آرمان فلسطین کرده، به ۲۰ مورد افزایش یافت.

بیشتر این شهدا در جریان انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه و فداکارانه به شهادت رسیده‌اند. اولین این شهدا «محمد کرم ابو صلاح» ۱۷ ساله بود که در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن ۱۴۰۰) در شهرک «السیله الحارثیه» در جنین پس از اینکه به شدت زخمی شد، به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار