جنبش جهاد اسلامی بر حمایت از مقدسات و مقابله با اشغالگران تاکید کرد

جنبش جهاد اسلامی با تسلیت شهادت نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جنین، بر تداوم حمایت از مقدسات و مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۳۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶ - 22May 2022

جنبش جهاد اسلامی بر حمایت از مقدسات و مقابله با اشغالگران تاکید کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی شهادت «امجد ولید الفاید» نوجوان ۱۷ ساله فلسطینی را در تیراندازی نظامیان صهیونیست در اطراف شهر جنین و اردوگاه آن تسلیت گفت.

جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: اردوگاه جنین هر روز عزم و صلابت بی نهایت خود را در تداوم مواجهه با اشغالگران غاصب اثبات می‌کند.

جهاد اسلامی افزود: شهادت امجد الفاید براثر اصابت ده‌ها گلوله به پیکرش نشانگر تروریسم خونینی است که رژیم اشغالگر علیه فرزندان ما انجام می‌دهد.

جهاد اسلامی ادامه داد: ما در راه هدف بزرگ ملت و امت خود برای آزادی سرزمین و پاکسازی الاقصی از مقاومت شجاعانه و وظیفه مقدس خود دست نخواهیم کشید. خون شهدا روشنگر راه آزادی و خلاص خواهد بود.

جهاد اسلامی همچنین از ملت و گروه‌های مقاومت خواست در دفاع از حق ملت و مقدسات فلسطین با استفاده از تمام راه‌ها به مقابله با اشغالگران بپردازند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار