عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بسیجیان در مدیریت شهری

اقراریان گفت: مدیریت شهری با یک همکاری تنگاتنگ باید از ظرفیت بسیجیان در حوزه‌های مختلف استفاده کند.
کد خبر: ۵۲۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 22May 2022

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت بسیجیان در مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی اقراریان» عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در تذکری اظهار داشت: متاسفانه در دوره گذشته نمایشگاه شهر آفتاب همچون دیگر پروژه‌ها رو به تعطیلی رفت.

وی ادامه داد: در دوره جدید و با همت شهرداری و نمایشگاه شهر آفتاب طبق تقویم نمایشگاهی تا پایان سال ۴۰ نمایشگاه برگزار خواهد شد.

اقراریان گفت: نمایشگاه شهر آفتاب یک سرمایه ملی برای کشور است و امیدوارم با تعامل سازنده شهرداری، تلاش شورای شهر تهران و کمک پلیس راهور بحث نمایشگاه در تهران ساماندهی و به نمایشگاه شهر آفتاب منتقل شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دو لشکر سپاه محمد رسول الله و لشکر ۱۰ سیدالشهدا نماد هویت فرهنگی تهران هستند، گفت: امروز نام شهدای این دو لشکر سربلند بر خیابان‌های تهران مزین شده است.

وی با اشاره به اجتماع ۳۰ هزار نفری بسیجیان حضرت محمد رسول الله در تهران افزود: امیدواریم مدیریت شهری با یک همکاری تنگاتنگ بتواند از ظرفیت بسیجیان در حوزه‌های مختلف استفاده کند و موضوع محلات اسلامی به خوبی پیش برود.

اقراریان در تذکری به معاونت فرهنگی و هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در توزیع منابع و هزینه کرد منابع نباید اسراف کرد و این معاونت باید برنامه‌هایی برگزار و یا سرمایه گذاری کند که دارای محتوا باشد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها