فتح خرمشهر، فتح خون/ سرپرست موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد:

برپایی جشن بزرگ سوم خرداد در جوار موزه دفاع مقدس خرمشهر

حربی از برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگ سالروز فتح خرمشهر با حضور فاتحان خرمشهر و چهره های شاخص فرهنگی و هنری کشور در جوار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ - 22May 2022

برپایی جشن بزرگ سوم خرداد در جوار موزه دفاع مقدس خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر امروز از برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگ سالروز فتح خرمشهر با حضور فاتحان خرمشهر و چهره های شاخص فرهنگی و هنری کشور در جوار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: این مراسم با همت ستاد سوم خرداد خرمشهر و مشارکت بسیاری از نهادها به مدت 2 شب در تاریخ یکم و دوم خرداد برگزار و میزبان مردم شریف و قهرمان خرمشهر از ساعت 9 الی 11 شب خواهد بود ضمن اینکه این مراسم از سیمای مرکز آبادان و چند شبکه سراسری هم پخش و تقدیم هموطنان عزیز خواهد شد.

حربی گفت: مردم خرمشهر لایق بهترین خدمات فرهنگی، اجتماعی، هنری و عمرانی هستند و امسال تلاش همه ما بر این بوده که آحاد جامعه مخاطب ویژه برنامه های متنوع سالروز سوم خرداد باشند و حلاوت این فتح بزرگ را بچشند.

سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با اعلام اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس در این جشن بزرگ، خاطره گویی می کنند، بیان داشت: بازیگران سریال نجلا، «سید جواد هاشمی»، «سالار عقیلی» و «قاسم افشار» از هنرمندان دعوت شده به این جشن بزرگ هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار