فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرماندار کرمانشاه:

فتح خرمشهر درس‌های عبرت‌آموز زیادی برای ما به همراه دارد

«رنجبر» با بیان این‌که فتح خرمشهر درس‌های عبرت‌آموز زیادی برای ما به همراه دارد، گفت: رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر در حالی که شاهد توطئه‌های دشمنان در مرز‌های غرب و شمال غرب کشور بودند، با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کردند.
کد خبر: ۵۲۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹ - 23May 2022

فتح خرمشهر درس‌های عبرت آموز زیادی برای ما به همراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «فضل‌الله رنجبر» فرماندار شهرستان کرمانشاه، در نشست هماهنگی ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت عملیات فتح خرمشهر که در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه نباید از کنار رویداد‌های مهمی مثل فتح خرمشهر به سادگی بگذریم، اظهار داشت: با یادآوری رخداد‌های این عملیات مهم و دیگر عملیات‌های دوران دفاع مقدس، می‌توانیم موجی از امید و امیدواری را بین مردم به‌وجود آوریم.

وی با تاکید بر اینکه فتح خرمشهر درس‌های عبرت‌آموز زیادی برای ما به همراه دارد، گفت: رزمندگان اسلام در جریان فتح خرمشهر در حالی که شاهد توطئه‌های دشمنان در مرز‌های غرب و شمال غرب کشور بودیم، با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح ایستادگی کرده و با تکیه بر ایمان الهی و وحدت بین نیرو‌ها، در کنار پیروی از اوامر امام خمینی (ره) توانستند به پیروزی دست پیدا کرده و خرمشهر را آزاد کنند.

رنجبر با تاکید بر اینکه نباید خانواده‌های شهدای عملیات فتح خرمشهر در استان کرمانشاه را فراموش کنیم، یادآوری کرد: دیدار با این خانواده‌ها می‌تواند در تکریم مقام شهادت و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاثیرگذار باشد.

فرماندار شهرستان کرمانشاه ادامه داد: باید از ظرفیت فرماندهان دوران دفاع مقدس برای معرفی رخداد‌های عملیات‌های مهمی مثل بیت‌المقدس استفاده کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در استان کرمانشاه، در پادگان سروران توسط ارتش، از همه ادارات و ارگان‌های شهرستان کرمانشاه خواست تا برای برگزاری ویژه‌برنامه‌های مرتبط با سالروز آزادسازی خرمشهر تلاش کنند.

رنجبر همچنین با اشاره به در پیش بودن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید یاد و خاطره امام خمینی (ره) را زنده نگه داریم.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) یک چهره معنوی الهی بوده و تمام هم و غم ایشان رسیدگی به مشکلات پابرهنگان بود، تاکید کرد: نیاز داریم ویژگی‌های مختلف شخصیتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد شهامت، شجاعت و... به نسل جوان و آیندگان بشناسانیم.

وی اشاره‌ای هم به در پیش بودن دهه کرامت داشت و گفت: باید در دهه کرامت رنگ و بوی شهر را امام رضایی کنیم.

رنجبر تصریح کرد: از ادارات و نهاد‌ها می‌خواهیم تا برای ارائه خدمات مختلف در ایام سالروز فتح خرمشهر، دهه کرامت و سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار