فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

اجرای 1200 برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد توسط سپاه نینوای گلستان

سردار «ملک شاهکوهی» گفت: در سالروز آزادسازی خرمشهر یک هزار و 200 برنامه شامل رزمایش دریایی گردان‌های بسیج در سواحل گمیشان و بندر ترکمن با حضور نیروهای بسیجی بومی اجرا شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ - 24May 2022

اجرای   برنامه به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد توسط سپاه نینوا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری فرمانده سپاه نینوای گلستان بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد.

سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالروز حماسه فتح خرمشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران رژیم بعث عراق با پشتیبانی استکبار جهانی به ایران حمله کرد که با ایستادگی جوانان و رزمندگان اسلام، دشمن در سراسر مرزهای مناطق جنگی زمین گیر شد و پس از 19 ماه اشغال خرمشهر، در سلسله عملیات‌های ثامن‌الائمه، طریق‌القدس، فتح‌المبین و بیت‌المقدس، بخش‌های وسیعی از کشور از لوث وجود دشمن خارج شد.

سردار ملک به برنامه‌های سپاه نینوا در گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های امسال با شعار «ما مقتدر هستیم» است که شامل یک هزار و 200 برنامه و 40 برنامه شاخص است که اولین برنامه رزمایش دریایی گردا‌ن‌های بسیج در سواحل گمیشان و بندر ترکمن با مشارکت 175 فروند در قالب 4 ناوگروه دریایی در دریای خزر با حضور نیروهای بسیجی بومی اجرا شد.

وی افزود: اعزام راویان دفاع مقدس به مراسم یادواره‌های شهدا، شرکت در کنگره شهدای روحانی کشور در قم توسط بسیج طلاب، نشست اقتصادی با موضوع فرهنگ کار و تولید توسط بسیج کارمندان، برگزاری و اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط گروه‌های سرود با مدیریت بسیج هنرمندان، اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا از برنامه‌های شاخص این ایام است.

ارسال خبر از ابوالفضل اعتراف

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها